CRITERIA

In 2019 is het thema van de Dutch Hotel Award ‘Het succes van morgen’. Hoe kan de hotellerie ervoor zorgen dat gasten behouden blijven, nieuwe doelgroepen worden geworven, de snelheid waarmee technologie de sector verovert worden bijgehouden en goede medewerkers geboeid gemotiveerd gehouden. Kortom: hoe wordt je als managementteam de winnaar van de toekomst?

Uw inzending wordt beoordeeld op het beleid en uitvoering van de volgende deelgebieden: commercie (sales, marketing, communicatie en pr), personeel & organisatie, concept & interieur (prijs/kwaliteit) en resultaten. Daarnaast wegen motivatie, originaliteit, inhoudelijke verdieping en uitstraling in de volgende ronden eveneens zwaar.

De jury benadrukt dat het vooral gaat om de prestatie en de professionaliteit van het managementteam. Het aantal sterren, de bedrijfsgrootte of de locatie zijn niet van invloed op de uitkomst van de beoordelingen. Op deze manier hebben alle deelnemende teams een gelijke kans!

Enkele voorwaarden zijn van toepassing bij deelname van de Dutch Hotel Award.

  1. Elk hotel in Nederland, ongeacht grootte en vestigingsplaats, kan zich inschrijven.

  2. Met het inschrijven zijn de deelnemers akkoord dat de deelname kan worden gebruikt voor publicatie in Misset Horeca en middels andere uitingen.

  3. De beoordeling heeft betrekking op verschillende criteria, waardoor de interne samenwerkings- en teamgedachte prevaleert boven individuele prestatie. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

  4. De deelnemende bedrijven mogen hun deelname, dan wel de gewonnen award, gebruiken voor  externe publiciteit.

  5. Het concept en logo van Dutch Hotel Award zijn de intellectuele eigendom van Trust Hospitality. Gebruik ervan zonder schriftelijke toestemming van de eigenaar is verboden.

De inzendingen zullen vanzelfsprekend door de jury met gepaste confidentialiteit worden betracht. Eventuele vragen of opmerkingen kunt u mailen aan het secretariaat.

Mail het secretariaat